Počet záznamů: 1  

Viral marketing

  1. Údaje o názvuViral marketing : the science of sharing / Karen Nelson-Field ; Byron Sharp (academic editor)
    Osobní jméno Nelson-Field, Karen (autor)
    Údaje o vydání1st pub.
    Vyd.údajeSouth Melbourne : Oxford University Press, 2013
    Fyz.popisxiii, 114 s. : il.
    ISBN978-0-19-552798-8 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Sharp, Byron (editor)
    Předmět.hesla digitální spojovací systémy - sociální aspekty * informační technologie - sociální aspekty * interaktivní systémy - sociální aspekty * marketing
    Forma, žánr monografie
    Konspekt339 - Obchod
    MDT621.39.037.37 * 004 * 339.138 * 658.8 * 004.031.42 * (048.8)
    Země vyd.Austrálie
    Jazyk dok.angličtina
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 94223300014899volný výběr P600 2013Doba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.