Počet záznamů: 1
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Údaje o názvu Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná Osobní jméno Šťastná, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 46 l., [4] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Helena Michajlovská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový výzkum * dotazování Předmět.hesla marketingový mix konkurence SWOT analýza marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * 303.62 * 316.776 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170356 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3448 3300703448 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1