Počet záznamů: 1  

Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o

  1. Údaje o názvuAnalýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová
    Osobní jméno Urbanová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis98 l., [5] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Kamila Tišlerová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * produktový management * konkurenceschopnost
    Předmět.heslaanalýza CENTROPOL ČEZ konkurence marketing produkt RWE řízení služby srovnání strategie systém SWOT zákazník zhodnocení analysis competition makreting product service compared strategy system customer recommendations
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * 658.6 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159362
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 32503300703250sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.