Počet záznamů: 1
Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o
Údaje o názvu Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová Osobní jméno Urbanová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 98 l., [5] l. příl. : grafy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Kamila Tišlerová Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * produktový management * konkurenceschopnost Předmět.hesla analýza CENTROPOL ČEZ konkurence marketing produkt RWE řízení služby srovnání strategie systém SWOT zákazník zhodnocení analysis competition makreting product service compared strategy system customer recommendations Forma, žánr diplomové práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 * 658.6 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159362 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3250 3300703250 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1