Počet záznamů: 1
Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s
Údaje o názvu Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. [rukopis] / Veronika Tobiášová Osobní jméno Tobiášová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 61 l. : schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla podniková ekonomika * marketingový management Předmět.hesla marketing marketingový mix produkt cena distribuce propagace mikroprostředí makroprostředí SWOT analýza marketing mix product price place promotion microenvironment macroenvironment Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658 * 658.8:005 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169001 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3401 3300703401 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1