Počet záznamů: 1  

Emoce v marketingu

  1. Údaje o názvuEmoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4843-6 (váz.)
    EdiceExpert
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce * marketing * communication in marketing * psychology of advertising * emotions
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8 * 658.8:316.77 * 159.98:659.1 * 159.942 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 68923300011283volný výběr P750 2014Doba výp. 31 dní
    Emoce v marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.