Počet záznamů: 1
Emoce v marketingu
Údaje o názvu Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.) Edice Expert Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce * marketing * communication in marketing * psychology of advertising * emotions Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8 * 658.8:316.77 * 159.98:659.1 * 159.942 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 6892 3300011283 volný výběr P750 2014 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1