Počet záznamů: 1  

Geomarketing

  1. Údaje o názvuGeomarketing : methods and strategies in spatial marketing / edited by Gérard Cliquet
    Údaje o vydání1st pub.
    Vyd.údajeLondon : ISTE, 2006
    Fyz.popis327 s. : il., mapy
    ISBN1-905209-07-X (váz.)
    EdiceGeographical information systems series
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálLe géomarketing : méthodes et stratégies du marketing spatial
    Dal.odpovědnost Cliquet, Gérard (editor)
    Předmět.hesla cílený marketing * spotřebitelské chování * segmentace trhu
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.89 * 366.1 * 339.138.017 * (048.8)
    Země vyd.Velká Británie
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 48093300007586MG - Jánská Mgr.pouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.