Počet záznamů: 1
Marketing decision making and the management of pricing
Údaje o názvu Marketing decision making and the management of pricing [elektronický zdroj] : successful business tools / Rajagopal, editor Vyd.údaje Hershey, PA : Business Science Reference, [2013] Fyz.popis 1 online zdroj (xxii, 261 s.) : il. ISBN 9781466640955 (electronic bk.) 1466640952 (electronic bk.) Edice Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Rajagopal, 1957- Předmět.hesla strategický management * ceny * Pricing. * Strategic planning. Forma, žánr elektronické knihy * Electronic books Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 338.5 * 005.21 Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina URL Odkaz na elektronický dokument EBSCO Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info EK 69 3300995069 elektronické knihy online
Počet záznamů: 1