Počet záznamů: 1  

Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu

  1. Údaje o názvuCompetitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu / Zdeněk Molnár
    Osobní jméno Molnár, Zdeněk, 1939- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeV Praze : Oeconomica, 2012
    Fyz.popis254 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-245-1908-1 (brož.)
    EdiceOdborná kniha s vědeckou redakcí
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze
    Předmět.hesla competitive intelligence * znalostní management * informační systémy * informační technologie * konkurenceschopnost * konkurenční výhoda * competitive intelligence * knowledge management * information systems * information technology * competitiveness * competitive advantage
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.94:025.4.03 * 005.94 * 007+004 * 004 * 005.332.4 * 005.336 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 50233300007763PMĚSÍČEK-MLpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.