Počet záznamů: 1  

Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí

  1. Údaje o názvuPřínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí [rukopis] / Kateřina Jenčíková
    Osobní jméno Jenčíková, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis74 l. : il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Jaroslav Říčan
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2013
    Dal.odpovědnost Říčan, Jaroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaSociálně-znevýhodněné prostředí přípravná třída strukturované učení motivace pedagogický experiment experimentální skupina kontrolní skupina Socially-disadvantaged environment preparatory class structured learning motivation pedagogycal experiment the experimental group the control group
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00167264
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 17993300701799sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.