Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Údaje o názvuZáklady marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv
    Osobní jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis255 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4208-3 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing * marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 25063300003803volný výběr P700 2013prezenční výpůjčka v knihovně
    KB 25063300027937volný výběr P700 2013Doba výp. 31 dní
    KB 25063300027947volný výběr P700 2013Doba výp. 31 dní
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.