Počet záznamů: 1  

Cross-curricular teaching and learning in the secondary school-- the arts

  1. Údaje o názvuCross-curricular teaching and learning in the secondary school-- the arts [elektronický zdroj] : drama, visual art, music, and design / Martin Fautley and Jonathan Savage
    Osobní jménoFautley, Martin
    Vyd.údajeLondon ; New York : Routledge, 2011.
    Fyz.popis1 online zdroj (x, 182 s.) : il.
    ISBN9780415550444 (electronic bk.)
    0415550440 (electronic bk.)
    9780415550451 (electronic bk.)
    0415550459 (electronic bk.)
    9780203834909 (electronic bk.)
    0203834909 (electronic bk.)
    EdiceCross-curricular teaching and learning in--
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy (s. 169-176) a rejstřík
    Úplný obsahIntroduction: the context for cross-curricular teaching and learning -- Artistic principles and purposes for cross-curricular teaching and learning -- The pedagogy and practice of cross-curricular teaching and learning within and beyond the arts -- The language of cross-curricular teaching and learning in the arts -- The cross-curricular potential of technology within the arts -- Artistic approaches to assessment -- Looking forwards.
    Dal.odpovědnostSavage, Jonathan
    Předmět.hesla středoškolské studium * multikulturní pedagogika * učivo středních škol * vzdělávání - interdisciplinární aspekty - Velká Británie * Arts - Study and teaching (Secondary) - Great Britain. * Education, Secondary - Curricula - Great Britain. * Interdisciplinary approach in education - Great Britain.
    Forma, žánr elektronické knihy * Electronic books
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT(410) * 37.0 * 373.5.016 * 37.043.2 * 373.5/.6+377.1/.3
    Země vyd.Anglie
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttp://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=346315
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.