Počet záznamů: 1
Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti
Údaje o názvu Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti [rukopis] / Martina Pokorná Osobní jméno Pokorná, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 66 l., [6] l. příl. : barev. il., schémata Poznámky Ved. práce Helena Michajlovská Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace nadnárodní společnost efektivnost zhodnocení nástroje reklama podpora prodeje sponzorování public relations výstavy veletrhy osobní prodej značka image komunikační cíle mezinárodní komunikace marketingové aktivity reklamní literatura reklamní předměty reklama marketingové oddělení semináře a konference webové stránky komunikace s dodavateli dlouhodobé vztahy vlivy okolí hospodářská krize krizová komunikace řízení rizik marketing communication multinational company efficiency evaluation tools advertising sales promotion sponsorship public relations trade shows personal selling brand image communication objectives international communications marketing activities advertising literature promotional items advertising marketing department seminars and conferences websites communication with suppliers long-term relationships environmental influences economic crisis crisis communication risk management Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166145 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2069 3300702069 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1