Počet záznamů: 1  

Vliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu

  1. Údaje o názvuVliv reklamních kampaní farmaceutických firem na rozhodování o nákupu očkovacích látek bez lékařského předpisu [rukopis] / Václav Miška
    Osobní jméno Miška, Václav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis54 l. : grafy
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslareklamní kampaň farmaceutický průmysl očkování marketing léčiva vakcína advertising campaign pharmaceutical industry vaccination marketing medicine vaccine
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165807
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 13243300701324sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.