Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie jako nástroj oživení centra obce [rukopis] / Hana Lisecová
    Osobní jméno Lisecová, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis54 l., [4] l. příl. : il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Petra Olšová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslacemtrum města management marketing teritoriální marketing prostorová struktura Ústí nad Labem urbanizace city center management marketing territorial marketing spatial structure Usti nad Labem urbanization
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165671
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 22723300702272sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.