Počet záznamů: 1
Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce
Údaje o názvu Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce [rukopis] / Hana Lisecová Osobní jméno Lisecová, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 54 l., [4] l. příl. : il., grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Petra Olšová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla cemtrum města management marketing teritoriální marketing prostorová struktura Ústí nad Labem urbanizace city center management marketing territorial marketing spatial structure Usti nad Labem urbanization Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165671 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2272 3300702272 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1