Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity [rukopis] / Martin Jodas
    Osobní jméno Jodas, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis115 l., [5] l. příl. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslazážitkové aktivity adaptační kurzy letní tábory marketingová strategie SWOT analýza marketingový mix cílený marketing experience activities adaptation courses summer camps marketing strategy SWOT analysis marketing mixture eimed marketing
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166116
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 23233300702323sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.