Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s. [rukopis] = Analysis of marketing mix of Scaserv company / Václav Šlosárek Osobní jméno Šlosárek, Václav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 53 l., [18] l. příl. : barev. il., grafy, schématy, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový mix produkt cena distribuce propagace situační analýza marketingový průzkum marketing mix product price placement promotion situational analysis marketing research Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165824 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 1294 3300701294 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1