Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu společnosti Scaserv a. s. [rukopis] = Analysis of marketing mix of Scaserv company / Václav Šlosárek
    Osobní jméno Šlosárek, Václav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis53 l., [18] l. příl. : barev. il., grafy, schématy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslamarketingový mix produkt cena distribuce propagace situační analýza marketingový průzkum marketing mix product price placement promotion situational analysis marketing research
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165824
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 12943300701294sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.