Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing a informační technologie

  1. Údaje o názvuMezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011
    Fyz.popis195 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-7357-690-5 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Štědroň, Bohumír, 1948- (autor)
    Předmět.hesla mezinárodní marketing * internetový marketing * informační technologie * znalostní ekonomika * export marketing * Internet marketing * information technology * knowledge economy
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:339.564 * 658.8:004.738.5 * 004 * 338:[001+004] * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 8983300001524volný výběr P771 2011prezenční výpůjčka v knihovně
    Mezinárodní marketing a informační technologie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.