Počet záznamů: 1
Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění
Údaje o názvu Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková Osobní jméno Cihelníková, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 55 l., [17 l. příl.] : grafy, mapy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Petr Brázda Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla telemarketing * řízení vztahů se zákazníky Předmět.hesla call centrum marketingové prostředí telefonní operátoři servis pro zákazníky efektivita call centre marketing environment telephone operators service for customers efficiency Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:654.15 * 005.346 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160242 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 270 3300700270 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1