Počet záznamů: 1  

Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění

  1. Údaje o názvuAnalýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková
    Osobní jméno Cihelníková, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis55 l., [17 l. příl.] : grafy, mapy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Petr Brázda
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla telemarketing * řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.heslacall centrum marketingové prostředí telefonní operátoři servis pro zákazníky efektivita call centre marketing environment telephone operators service for customers efficiency
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:654.15 * 005.346 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160242
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 2703300700270sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.