Počet záznamů: 1
Vliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže
Údaje o názvu Vliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže [rukopis] / Mirka Halamíčková Osobní jméno Halamíčková, Mirka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 60 l. : grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Ivana Kratochvílová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2012 Dal.odpovědnost Kratochvílová, Ivana, 1962- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla mediální výchova a vzdělávání * děti a mládež * reklamní média Předmět.hesla systém hodnot Media Advertisement Children and young people Order of values Media Education Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.774:37.016 * 316.346.32-053.2 * 659.13/.16 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00163631 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 108 3300700108 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1