Počet záznamů: 1
Reklama
Údaje o názvu Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Osobní jméno Horňák, Pavel, 1953-2023 (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, c2010 Fyz.popis 318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) Poznámky 1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * advertising * communication in marketing Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 20828 3149304207 volný výběr P750 2010 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1