Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Údaje o názvuReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Osobní jméno Horňák, Pavel, 1953-2023 (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, c2010
    Fyz.popis318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm
    ISBN978-80-904273-3-4 (váz.)
    Poznámky1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * advertising * communication in marketing
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 208283149304207volný výběr P750 2010Doba výp. 31 dní
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.