Počet záznamů: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. Údaje o názvuJak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
    Osobní jméno Du Plessis, Erik (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    Fyz.popis256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3529-7 (brož.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálBranded mind
    Předmět.hesla neuromarketing * spotřebitelské chování * obchodní značky * marketing - psychologické aspekty * psychologie reklamy * neuromarketing * consumer behavior * brand name products * marketing - psychological aspects * psychology of advertising
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * popular works
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:159.91 * 366.1 * 658.626 * 658.8 * 159.98:659.1 * 159.9 * (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    U-EK 484343004466volný výběr P770 2011Doba výp. 31 dní
    Jak zákazník vnímá značku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.