Počet záznamů: 1
Tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín
Údaje o názvu Tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín [rukopis] / Iveta Brotánková Osobní jméno Brotánková, Iveta, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 54 l., [5] l. příl. : il., mapy Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla analýza * státní podniky * marketingový výzkum Předmět.hesla marketingová strategie efektivní marketing strategy effective analysis public enterprice Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice MDT 334.724.6 * 658.8:005.52 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159215 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5570 4212134474 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1