Počet záznamů: 1  

Tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín

  1. Údaje o názvuTvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín [rukopis] / Iveta Brotánková
    Osobní jméno Brotánková, Iveta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis54 l., [5] l. příl. : il., mapy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla analýza * státní podniky * marketingový výzkum
    Předmět.heslamarketingová strategie efektivní marketing strategy effective analysis public enterprice
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    MDT334.724.6 * 658.8:005.52 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159215
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55704212134474sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.