Počet záznamů: 1
Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu
Údaje o názvu Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu [rukopis] / Michal Huja Osobní jméno Huja, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 54 l., [6] l. příl. : grafy, schémata, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla bankovnictví * marketingový výzkum * dotazníky Předmět.hesla kvalita služeb mystery shopping Bank sphere quality of service marketing services marketing research mystery shopping Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 336.71 * 303.622 * 658.8:005.52 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160162 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5631 4212134544 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1