Počet záznamů: 1  

Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu

  1. Údaje o názvuMystery shopping jako metoda marketingového výzkumu [rukopis] / Michal Huja
    Osobní jméno Huja, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis54 l., [6] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla bankovnictví * marketingový výzkum * dotazníky
    Předmět.heslakvalita služeb mystery shopping Bank sphere quality of service marketing services marketing research mystery shopping
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT336.71 * 303.622 * 658.8:005.52 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160162
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56314212134544sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.