Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s [rukopis] / Pavla Vejtrubová
    Osobní jméno Vejtrubová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis62 l., [21] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla lázeňské domy * marketing * lázeňství * služby
    Předmět.heslaklientela marketing služeb marketingové strategie marketingový mix marketingový plán clienteles bathouses spa indrustry marketing services marketing marketing strategies marketing mix marketing plan services
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT725.75 * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 615.838 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159377
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55644212134468sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.