Počet záznamů: 1
Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s
Údaje o názvu Marketingová strategie společnosti Lázně Poděbrady, a. s [rukopis] / Pavla Vejtrubová Osobní jméno Vejtrubová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 62 l., [21] l. příl. : grafy, schémata, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla lázeňské domy * marketing * lázeňství * služby Předmět.hesla klientela marketing služeb marketingové strategie marketingový mix marketingový plán clienteles bathouses spa indrustry marketing services marketing marketing strategies marketing mix marketing plan services Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 725.75 * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 615.838 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159377 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5564 4212134468 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1