Počet záznamů: 1  

Marketing příspěvkové organizace

  1. Údaje o názvuMarketing příspěvkové organizace [rukopis] / Tereza Jarošová
    Osobní jméno Jarošová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis63 l., [11] l. příl.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla analýza * marketing * sociální marketing * veřejný sektor * příspěvkové organizace
    Předmět.heslaanalýza prostředí marketing neziskového sektoru marketing veřejného sektoru marketingová strategie marketingový mix SWOT analýza tržní segmentace analysis enviroment marketing of non-profit sector marketing of public sector marketing strategy marketing mix social marketing SWOT analysis market segmentation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:364 * 334.012.33 * 334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159233
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55684212134472sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.