Počet záznamů: 1  

Marketing leteckých společností

  1. Údaje o názvuMarketing leteckých společností [rukopis] / Michal Chaloupka
    Osobní jméno Chaloupka, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis57 l., [7] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla letecké společnosti * marketing * marketingová komunikace
    Předmět.heslaČeské aerolinie marketing služeb zákazník nákupní rozhodovací proces faktory ovlivňující nákupní chování Czech Airlines airlines marketing services marketing customer purchase decision making process factors influencing consumer behaviour
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT656.7:334.72 * 658.8:316.77 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159229
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56554212134568sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.