Počet záznamů: 1  

Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland

  1. Údaje o názvuAnalýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová
    Další variantní názvyAnalýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland
    Osobní jméno Skokanová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace
    Předmět.heslaprivátní značka značka positioning hodnota značky budování značky private brand branding consumer positioning brand value brand building
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55664212134470sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.