Počet záznamů: 1
Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland
Údaje o názvu Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová Další variantní názvy Analýza vlastní značky "K-Classic" společnosti Kaufland Osobní jméno Skokanová, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 49 l., [3] l. příl. : il., mapy, grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelé * strategický management * marketingová komunikace Předmět.hesla privátní značka značka positioning hodnota značky budování značky private brand branding consumer positioning brand value brand building Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.21 * 658.8:316.77 * 366-05 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159278 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5566 4212134470 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1