Počet záznamů: 1
Značka a její vliv na kupní chování zákazníků
Údaje o názvu Značka a její vliv na kupní chování zákazníků [rukopis] / Zuzana Vidová Osobní jméno Vidová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 68 l., [16] l. příl. : grafy Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla výrobky * dotazníky Předmět.hesla hodnota značky interpretace značky kupní chování kupní role kupní rozhodovací proces tvorba značky zákazník značka brand brand value creating brand customer interpretations of brand purchasing behavior purchasing decision process purchasing role Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 303.622 * 658.62 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159365 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1230 4212134301 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1