Počet záznamů: 1  

Strategický marketingový plán začínající studijní agentury

  1. Údaje o názvuStrategický marketingový plán začínající studijní agentury [rukopis] / Lucie Hrubá
    Osobní jméno Hrubá, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis104 l. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Zima, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla strategický marketing * marketingový výzkum * služby
    Předmět.heslastrategický marketingový plán situační analýza marketingová strategie marketingový mix studijní agentura strategic marketing plan situational analysis marketing strategy marketing mix personal agency
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT338.46 * 658.8:005.52 * 658.8:005.21 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159310
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12194212134290sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.