Počet záznamů: 1  

Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace

  1. Údaje o názvuSlevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace [rukopis] / Martina Charouzková
    Osobní jméno Charouzková, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis51 l., [5] l. příl. : il., grafy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * analýza dat
    Předmět.heslakomunikační mix slevový server slevový kupon marketing marketing communication communication mix discount server discount coupon
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.138 * 658.8 * 303.7 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159230
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54764212134352sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.