Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení zámku Jezeří

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení zámku Jezeří [rukopis] / Petra Bilinská
    Osobní jméno Bilinská, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis90 l., [18] l. příl. : mapy, grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla art marketing * zámky * marketing
    Předmět.heslaart marketing marketing kulturního dědictví SWOT analýza marketingový mix art marketing marketing of cultural heritage SWOT analysis marketing mix
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT7.074/.075 * 339.138 * 658.8 * 728.82 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159289
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12474212134318sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.