Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie rekreačního střediska

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie rekreačního střediska [rukopis] / Michal Jodas
    Osobní jméno Jodas, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis93 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla služby * segmentace trhu * cestovní ruch
    Předmět.heslaMarketingová strategie marketingový mix SWOT analýza situační analýza cestovní ruch Marketing strategy service marketing mix SWOT analysis segmentation situational analysis tourism
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT338.48 * 339.138.017 * 338.46 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159317
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 11984212134269sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.