Počet záznamů: 1
Marketingová strategie rekreačního střediska
Údaje o názvu Marketingová strategie rekreačního střediska [rukopis] / Michal Jodas Osobní jméno Jodas, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 93 l., [7] l. příl. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla služby * segmentace trhu * cestovní ruch Předmět.hesla Marketingová strategie marketingový mix SWOT analýza situační analýza cestovní ruch Marketing strategy service marketing mix SWOT analysis segmentation situational analysis tourism Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 338.48 * 339.138.017 * 338.46 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159317 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1198 4212134269 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1