Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie cestovního ruchu města Žatce

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie cestovního ruchu města Žatce [rukopis] / Zuzana Šimčíková
    Osobní jméno Šimčíková, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis69 l., [33] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * marketing
    Předmět.hesla Žatec (Louny, Česko)
    Předmět.heslamarketingový mix marketingová strategie SWOT Chrám chmele a piva Tourism marketing mix marketing strategy SWOT Žatec Temple of Hops and Beer
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 338.48 * (437.315) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159359
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12164212134287sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.