Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace obchodního centra

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace obchodního centra [rukopis] / Miroslav Průša
    Osobní jméno Průša, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis56 l., [2] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla nákupní centra * marketing * komunikace (sdělování) * marketingová komunikace
    Předmět.heslaobchodní centrum komunikační mix komunikační nástroje shopping centre marketing communication marketing communication communication mix communication tools
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT725.214 * 339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159253
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54804212134356sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.