Počet záznamů: 1  

Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu

  1. Údaje o názvuMarketing národního parku jako destinace cestovního ruchu [rukopis] / Petra Votočková
    Osobní jméno Votočková, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis85 l., [17] l. příl. : mapy, grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Pešek, Pavel, 1944- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * cestovní ruch
    Předmět.heslamarketingový mix marketingová strategie národní park České Švýcarsko návštěvník turista turistická destinace cestovního ruchu marketing marketing mix marketing communications marketing strategy tourism national park Czech Switzerland visitor tourist tourist destination tourism
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 338.48 * 658.8:316.77 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159369
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12274212134298sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.