Počet záznamů: 1
Komunikační strategie firmy s módními doplňky
Údaje o názvu Komunikační strategie firmy s módními doplňky [rukopis] / Radka Nožičková Osobní jméno Nožičková, Radka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 50 l., [7] l. příl. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * internetový marketing * módní doplňky Předmět.hesla Komunikační strategie Nástroje marketingové komunikace Nové formy marketingové komunikace Communication strategy Marketing communication Internet marketing Marketing communication tools New forms of marketing communication Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 391.4 * 646.48 * 658.8:004.738.5 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159245 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5489 4212134365 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1