Počet záznamů: 1  

Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti

  1. Údaje o názvuKlient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček
    Osobní jméno Bubeníček, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis59 l., [29] l. příl. : tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Faltejsková, Olga (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla bankovnictví * bankovní krize * bankovní klienti
    Předmět.heslaCustomer Relation Management spokojenost zákazníka The European Customer Satisfaction Index Net promotion score Mystery shopping Vstřícná banka ČR banking bank crisis bank client Customer Relations Management customer satisfaction The European Customer Satisfaction Index Net Promotion Score Mystery Shopping Responsive bank
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT336.71-022.326.5 * 336.71-052 * 336.71 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159948
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55004212134376sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.