Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký
    Další variantní názvyAnalýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
    Osobní jméno Hladký, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis44 l. : tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výrobky * reklamní kampaně * sběr dat
    Předmět.heslaPrivátní značky marketingový mix Kaufland strategie zákazník Private brands marketing mix Kaulfand strategy customer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54914212134367sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.