Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství [rukopis] / Eliška Moudrá
    Osobní jméno Moudrá, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis48 l., [7] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * marketingový výzkum
    Předmět.heslamarketingový mix produkt distribuce propagace analýza SWOT pracovní proces marketing marketing mix product price place promotion SWOT analyze marketing research workflow
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159242
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 54904212134366sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.