Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu Zakázkového truhlářství [rukopis] / Eliška Moudrá Osobní jméno Moudrá, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 48 l., [7] l. příl. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * ceny * marketingový výzkum Předmět.hesla marketingový mix produkt distribuce propagace analýza SWOT pracovní proces marketing marketing mix product price place promotion SWOT analyze marketing research workflow Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159242 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5490 4212134366 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1