Počet záznamů: 1  

Politický marketing a české politické strany

  1. Údaje o názvuPolitický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková
    Osobní jméno Matušková, Anna, 1978- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010
    Fyz.popis174 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5169-0 (brož.)
    EdiceMonografie ; sv. č. 32
    Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie
    Poznámky300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla 2006
    Předmět.hesla politický marketing - Česko * politické strany - Česko * volební kampaň - Česko - 2006 * parlamentní volby - Česko - 2006 * political marketing - Czech Republic * political parties - Czech Republic * election campaign - Czech Republic - 2006 * parliamentary elections - Czech Republic - 2006
    Forma, žánr monografie * případové studie * monographs * case studies
    Konspekt324 - Volby, volební kampaně, referenda
    MDT32.019.5:659.1 * 329.1/.6 * 324:342.849.2 * 324:342.53 * (437.3) * (048.8) * (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 206343149302258kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    Politický marketing a české politické strany

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.