Počet záznamů: 1  

Moderní trendy v marketingu

  1. Údaje o názvuModerní trendy v marketingu [rukopis] / Martina Kadlecová
    Osobní jméno Kadlecová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis75 l., [12] l. příl. : il., grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla guerilla marketing * marketing * event marketing * mobil marketing
    Předmět.heslaambush marketing product placement word of mouth marketing branding holistický marketingu e-commerce marketingu guerilla marketing ambush marketing event marketing mobile marketing product placement word of mouth mouth marketing branding holistic marketing e-commerce marketing
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:621.395.721.5 * 658.8:394.4 * 339.138 * 658.8 * 658.8-028.76 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00135273
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 11624212133172sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.